Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

""Βοηθήστε με να αποδοθεί δικαιοσύνη στον γιο μου"

ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΕΖΙΛΙΚΙ-Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΛΙΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΒΡΕΤΑΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Είναι η ξεφτίλα μας. Ένα κράτος δεν μπορεί να αποδώσει δικαιοσύνη και οι συγγενείς θυμάτων στρέφονται στο δικό τους. Ο νεαρός που χτυπήθηκε στα Μάλια της Κρήτης το καλοκαίρι είχε συγκλονίσει αφού δέχθηκε επίθεση μανιακών στην περιοχή που γίνονται όργια.

Ιδού η επιστολή:
"Στις 17 Ιουνίου ο Ρομπ δέχτηκε επίθεση στα Μάλια της Κρήτης. Δεν ήταν ένας καυγάς του δρόμου, αλλά προσπάθησαν να τον δολοφονήσουν. Μάλιστα τον άφησαν να πεθάνει στο δρόμο, αφού πρώτα τον κλώτσαγαν για ώρα, τον χτύπησαν με μπουκάλι και τον ποδοπατούσαν στο κεφάλι, αν και ήξεραν ότι αυτό θα μπορούσε να τον σκοτώσει.

Χρειάστηκε τέσσερις επεμβάσεις για να μείνει στη ζωή. Είναι θαύμα που είναι ζωντανός, αν και το ψυχολογικό τραύμα μπορεί να το έχει για μια ζωή. Πρέπει να ήταν τουλάχιστον πέντε ή παραπάνω κακοποιοί. Πώς μπορούσε να αμυνθεί;

Πέταξα αμέσως για να βρεθώ στο πλευρό του, μόνο για να...
μάθω ότι οι ύποπτοι επέστρεψαν στην Αγγλία, για γραφειοκρατικούς λόγους. Αυτοί οι άνδρες περπατούν ακόμη στους βρετανικούς δρόμους, ψάχνοντας ίσως το επόμενο θύμα τους, τη στιγμή που ο γιος μου παλεύει να συνέλθει ψυχολογικά.

Ένας μάρτυρας επικοινώνησε με τη βρετανική αστυνομία δίνοντας πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν την ελληνική έρευνα. Όμως δεν μπορώ εγώ να φέρω σε επαφή τις ελληνικές αρχές με τη βρετανική αστυνομία, προκειμένου να ζητήσω βοήθεια έτσι ώστε να περάσουν από δίκη στην Κρήτη, οι κακοποιοί που χτύπησαν το γιό μου.

Αν μπορούμε να επικοινωνούμε με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης γιατί να μην μπορούν να συνεργαστούν και μεταξύ τους;

Η Ελλάδα έπρεπε να ζητήσει βοήθεια από τη βρετανική κυβέρνηση για να λύσει το πρόβλημα της βίας και εμείς πρέπει να τους βοηθήσουμε. Παρακαλώ για βοήθεια από τις αστυνομικές αρχές τόσο της Ελλάδας, όσο και της Βρετανίας προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη για το γιο μου.

Σας παρακαλώ βοηθήστε με, όχι μόνο επειδή είμαι μητέρα οκτώ παιδιών, αλλά γιατί έχω ήδη ένα ανάπηρο παιδί».

Μάγκι Χιουζ Γουέλιγκτον

Aπό ZOUGLA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια: